Det fattas en bit för att mitt inre ska bli helt.

Onsdag var bra!
Först var det förfest hos mig. Kom en del kul folk. Och som vanligt bjöds det på skratt i massor! Denna gång främst pga en heterovän som helt plöstligt kände sig väldigt gay. Vet inte om det var temat på kvällen eller för mycket alkohol som gjorde det. Men det var roligt i alla fall. Jag tror det finns lite gay i alla! Haha.
Senare drog vi till Konrad där det var gayclub. Fy satan vad roligt det var! Jag märkte inte av något drama alls. Kanske är Västerås en stad utan flatdrama? Nää.. Tror jag inte. Men just den kvällen verka alla lagt ner stridsyxan och hade kul i stället!
Jag dansade i princip konstant i 2 ½ timme! Var sjukt bra musik och sköna människor. Vid ett tillfälle när jag tog en liten paus så kom en tjej fram till mig och sa nått som var så roligt och uppskattat. Hon sa: Jag har sett dig på dansgolvet. Men vågade inte gå fram för du dansa med dina kompisar. Men du ska veta att du är rikigt snygg!
Blev jätteglad över det! Fick även fler komplimanger! Öppna människor som vågar säga vad de tycker är underbart.
En otroligt lyckad kväll må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0