Fytusan i mitt lilla gräddelin hjärta.

Idag är det onsdag och x antal dagar sen jag uppdaterade senast.
Jag har varit sjuksköterska de senaste dagarna och tagit hand om en stackars Emma med magsjuka. Det var lite mysigt, men samtidigt så for rastlös igenom min kropp som jag vet inte vad.
Igår var hon i alla fall så pass pigg att vi tog oss en sväng på stan och sen till IKEA och fikade. Älska billigt fika!
Ja just vi gjorde ett pepparkakshus i söndags också. Det blev gulligt! Får lägga upp en bild sen.
Idag åkte Emma hem och som att det inte vore nog så fick JAG magsjuka! Har dejtat toaletten större delen av förmiddagen.. Eftersom jag är en så pass plikttrogen människa så åkte jag till Djäkneberg och gick ut med Nisse som vanligt! Vilket resulterade i lite spya i snön.. Och när jag satt på bussen hemåt igen så var jag så jävla orolig över att jag skulle bli tvungen att använda den medhavda plastpåsen. Som tur var lyckades jag hålla igen precis tills jag kom hem..
Nu ligger jag nedbäddad i sängen och tycker lite synd om mig själv. Jag skulle egentligen ha åkt till Vingåker idag. Men mår jag bättre på fredag kanske jag åker dit då i stället!

Nu ska jag vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0