I had a dream.

Åh. Tips! Lyssna på Bryan Adams - Brothers under the sun. Underbar.

Idag har det varit en riktigt bra dag. Klev upp vid 9 och skyndade mig till bussen. Åkte till Örebro där jag väntade en stund, sen kom Linda, Sofie och Lovisa och hämtade upp mig. Så åkte vi till Marieberg för lite shopping! Dock kände jag mig lite fattig så jag kikade mest på REA-stänger. Hittade en supermysig stickad tröja på herravdelningen på HM. 100 kr. Ingenting ju! Kanon. Efter x antal timmar så åkte vi till Vingåker. Fixade i ordning lite mat (tacos och gyros.) Sen slog vi igång filmen Eclipse. Lika underbart bra som sist jag såg den! Åh. Efter den så var det någon film på tv som vi tittade på samtidigt som vi åt lite gott snacks. Började kolla på en tredje film, men vi insåg att vi var lite för trötta! Så nu sitter vi vid varsin dator, men ska snart sova!

Känns alltid lika konstigt att vara i Vingåker.. Sist jag var här hade mamma sett T och S på ICA... Kände att det var tur jag inte var med då. Hur agerar man liksom? Haha. Känns dumt att bara säga hej och gå vidare, men samtidigt.. Skulle jag ge henne en kram och fråga hur livet är? Njaa. Kanske inte. Antar att agerandet kommer spontant när man utsätts för situationen. Finns nog inget inövat tal som kan hållas eller något slags osynlig blixtlås för munnen och ett påklistrat leende. Nej livet ter sig nog så som det ska. Eller rättare sagt så som det blir.

Åh vad galet trött jag är. Ska bli så skönt att sova i natt. Som tur är så är mamma och pappa på hotell i Sthlm så jag får sova i deras säng och slipper den där jäkla 80 cm gästsängen som jag annars tvingas till. Haha.
Hann aldrig testa den där "queensize-sängen".. Ja, ja.

Imorgon blir det plugga. Sen får jag se om jag beger mig hemåt eller om jag kanske kan åka med Linda på måndag..
I övrigt i veckan så kommer ev. Daniella och hälsar på! Kul! Sen Stuvis på torsdag eller fredag. Och på söndag är det julmarknad på något slott med min familj. Mysigt.
Livet ter sig bra. Fantastiskt bra faktiskt trots snön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0