Långsamt så vann vi våra nätter tillbaks.

Gösta är här. Mammas skyddsängel. Jag vet inte varför han är här.. Men jag känner det. Han är svår att missa faktiskt. Varför känner han att han måste skydda mig? Blir ju smått rädd. Inte för honom utan för vad han ska skydda mig från..

Nej ska inte tänka på det. Är ju trevligt med besök.

Håret blev i alla fall bra. Lite rödskimrande. Kan bli fint ute i vintersolen.
Nu har jag packat klart i alla fall! Imorgon lämnar jag Västerås i 11 dagar! Skönt ska det bli! Dock börjar dagarna dra ihop sig till jul och jag vet inte om jag är klar med all shopping. Men känner inte för en konsumtionsjul faktiskt. Så min familj får nog nöja sig med det de får. Jag kan skänka lite pengar till bättre behövande i deras namn i stället. Undra vad de skulle säga om det? Haha.

(Haha, familjen för 2 år sen på julafton.)


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

vad menar du med det där om gösta? =p

2010-12-17 @ 14:16:43
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0