Mys-dag.

Idag har det varit fullt upp!
Först så vaknades det lite för sent. Så blev stress och sminkning ala buss. Men det gick bra ändå! Vid halv 11 mötte jag och Emma upp mamma, pappa och Sofie och åkte till ett slott där det var julmarknad. Dock till vår stora besvikelse så var det inget att ha! Det var nere i källaren på slottet typ.. i trånga utrymmen. Fick nästan klaustrofobi! Sen åkte vi och handlade lite. Sen åkte hem till mig. Åt lunch sen fikade massa! Åt en supergod fransk chokladtårta! Efter mycket skratt och trevligt sällskap åkte familjen hem.
På kvällen blev det bingolotto! Galet längesen jag spelade det. Men Emma ville att vi skulle sitta här som ett pensionärspar och spela. Det var mysigt i alla fall. Sen somnade jag på soffan vid kl 21. Vilket kanske bekräftar ännu mer vilka gamlingar vi är! Haha.
Sen blev det julkalendern för hela slanten! Var ju tvungen att titta på Vingåkers nya kändis, grisen.

Nu är det sovdags. För imorgon ska vi kliva upp tiiiidigt och titta på luciafirandet på tv. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0