Mysdag till max!

Idag har det verkligen varit en mysdag! Det har fixat och donats hela dagen.
Sofie gjorde en snickerskladdkaka och fudge medan mamma lagade kalkon till middag. Efter middagen så klädde vi granen och la alla klapparna under den. 70 stycken blev det i år. Det är ju lite galet faktiskt.. Så antar att öppningen imorgon kommer ta sin lilla stund. Haha.
Sen blev det uppesittarkväll med bingolotto. Alltid lika tråkigt. Men det är en tradition! Till det åt vi en massa gott.

Nu ska jag strax sova så jag får kliva upp igen! Haha. Åh älskar julafton för det är så mysigt! Jag har letat fram några härliga julfilmer också som vi kan se på förmiddagen! Massa mys.

Men något som vore toppen på allt hade ju varit om mitt gull varit här också.. Aw. Saknar faktskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0