Så jävla skönt!

Asså ibland är det så jävla skönt att få veta att vissa människor inte är så jävla bra som de utger sig att vara. Jag hatar att alltid känna mig som en bov. Men att veta att det finns personer med änglaansikten där det gömmer sig en liten djävul bakom, sååå skönt!

Imorgon ska jag åka till Vingåker!
Ska ha vinkväll med Linda och hennes vänner. Jag har inte umgåts med så många heteromänniskor samtidigt på säkert 6 år. Haha. Kommer bli en ny upplevelse för mig. Kommer känna mig rätt udda när det gäller stil också. Jag med mina piercingar, tvåfärgade hår och herrskjorta VS. ett gäng foundation heterotjejer! Men det blir säkert kul det också.
Vingåker...

Nej, dags att sova så jag orkar upp till tåget imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0