Who owns my heart?

I'm dancing on the floor with you
And when you touch my hand
I go crazy, yeah

The music tells me what to feel
I like you now
But is this real
By the time we say goodnight
I'll know if this is right

And I feel you coming through my veins.
Am I into you or is it music to blame?

- Miley Cyrus

Idag är det städdag. Om jag nu kommer städa så mycket det återstår att se. Jag har i alla fall slängt in lite ull i maskinen. Haha.
För tillfället ser jag lite tv och funderar på om jag kanske skulle få i mig lite mat. Blev sugen på curry efter att jag pratat i telefon med Emma. Hon är en curry-tjuv! Haha.
Jag är sugen på choklad och en kall cider.. Lite konstig kombination kanske!
Nej känner att jag inte har så mycket vettigt att säga här idag heller. Det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu. Så då är det svårt att skriva en massa roligt också. Livet bara trallar på.

(Lägger upp några bilder från min födelsedag istället. På den goda smörgåstårtan, ICA i Vingåker är bäst på smörgåstårta! En bild på min jordgubbstårta. Så en bild på mig. Och en på min söta mormor!)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0