With every heartbeat.

Är i Vingåker. Vilket såklart framkallar en hel del minnen. Trodde inte att jag saknade den där personen så mycket som jag faktiskt gör. Det värker lite grann över bröstet och jag känner hur ögonen blir vätskefyllda. Det går att förtränga och trycka tillbaka till en viss gräns. Sen rinner det tillslut över. Satt i bilen och lyssnade på Robyn - With every heartbeat och bara tänkte medan jag åkte där i mörkret.. Från Katrineholm, genom Baggetorp och för att sedan beskåda äpplet och vattentornet. Det gör mig sentimetal. Har alltid varit en blödig människa, fast jag försöker dölja det med ett hårt skal ibland.
Du finns verkligen i mitt hjärta, vet inte om du läser, eller ens förstår att det handlar om Dig. Men det ska du veta. Jag kommer aldrig glömma.


..and it hurts with every heartbeat.

(Bild snodd från google..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0