Dags att sova?

Ska nog försöka sova nu. Den senaste veckan har jag somnat runt 5-6 varje morgon. Det är inge bra!
Men nästa vecka ska det bli ändring på det! Det måste blir det.

Idag då? Har faktiskt städat. Var ute och gick lite. Dock med betoning på lite. Men min ryggvärk blev lite bättre i alla fall! Sen blev det lite gott och tittande på Let's dance. Blev dock rätt rastlös så jag började fota i stället och lyssna på hög musik!
Känns som att jag festat lite för mycket på sistone. För jag saknade det lite idag. Eller så är det för att det var jättelängesen jag satt ensam en fredagskväll. Brukar alltid hitta på något.
Känns ändå som att jag haft fullt upp ikväll. Pratade med Ehlina i telefon en gång. Sen med Linda tre gånger. Sms:at med en massa folk. Yerusalem och Stefan skrev på fb-chatten. Samt pratat med både Karro och Ehlina på msn. Så jag har inte känt mig helt ensam. Ibland är det bra att tekniken finns! Det är en liten tröst i alla fall!

På söndag blir det IKEA för hela slanten! Har presentkort på IKEA, Hemtex, donken och Cubus som jag kan använda! Så lite shopping i fattiga dagar kommer det allt bli!
Snart alla hjärtans dag också. Det tål ju att tänkas på.

Nej hoppelihopp i sängen nu!

(Ego som vanligt!)

(Förlåt, men gillar denna bild. Testade närbildslinsen som jag äntligen hittat efter att jag slarvat bort den för ett halvår sen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0