Flytt-packning, pizza och melodifestivalen.

Nu har jag varit vaken i nästan 34 timmar. Gick aldrig och la mig i natt. Kände att det är bättre att vara vaken hela natten. Så jag kan somna i tid i natt. Därför ska jag alldeles strax gå och lägga mig!

Ikväll hade jag egentligen tänkt dra till RFSL och se melodifestivalen med Jasmina och de andra där. Men fick reda på att A och L skulle vara där. Och det blev en massa tjafs med A på telefon så jag orkade verkligen inte med att åka dit och leka glad och förstående över allt.
Så jag gick till Karro i stället och hjälpte henne att packa inför hennes flytt imorgon. Hon bjöd även på pizza! Och så kikade vi på melodifestivalen. Som är ett fiasko som vanligt. Men måste ändå se det!

Fröken fattiglapp måste skaffa sig en ny mobil också.. Eller i alla fall lämna in den jag har! Den har börjat brusa. Och stänga av sig när jag pratar med folk och går inte att få igång förrän jag sätter i laddaren. Något är ju fel.
Så jag får väl åka på media market och köpa någon billig mobil att ha så länge! Urk..
För oturligt nog så har mitt comviq-kort spärrats nu. Så jag kan inte använda min andra mobil som jag har det i heller!
Nu blev världen sådär emot mig igen som jag inte tycker om!

Ja, ja. Dags att försöka sova alldeles strax! Imorgon är det en ny dag!
Då bär det av till IKEA en sväng. Kanske också träffa Maaret!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0