Kryssning!

Så var årets kryssning avklarad då!
Fytusan vad roligt jag har haft.
När vi klev på båten fixade vi oss, sen bar det av till buffén där vi åt mycket gott och förfriskade oss med lite vin.
Sen gick jag och Karro till fun club och tog varsin drink. Satt där en stund tills de andra i vårt sällskap kom och sate sig vid oss. Satt där en stund och bara njöt av goda drinkar.
Sen började ett liveband spela. De spelade rätt bra låtar så jag, Karro, Sofie, mamma och Marie bestämde oss för att gå ner på dansgolvet och dansa!
Och det var det roligaste jag varit med om! Var lite högre medelålder på det dansgolvet. Det var det som var så himla roligt. Slapp man alla äckliga killar som ska jucka mot en..
I alla fall så ville Sofie dansa ormen/masken/tåget, kalla det vad ni vill, men då dansade hon först, så tog mamma tag i hennes axlar, sen Karro, Jossan, jag och Marie. Dansade runt på dansgolvet sådär. Sen märkte vi att fler och fler folk hakade på!! Tillslut var vi kanske 20 pers som dansade runt i värsta tåget. Jag höll på att dö av skratt!! Roligt!!
Sen fortsatte vi dansa vanligt, eller vanligt och vanligt, det är det som är så kul med kryssning, man kan dansa hur jäkla galet man vill! Jag hoppade runt och dansade så jag blev helt svettig!
Så efter en stund gick vi ut och tog lite luft. Sen satte vi oss och drack några fler drinkar.
Sen så var klockan runt 12 på natten då drog vi ner till det andra dansgolvet. Club seven. Där var folk helt jäkla galna. Och det märktes att medelåldern var runt 18-20. Och killar i den åldern är ju lite... ja..
Jag och Karro dansade så helt plötsligt stod det kanske 5-6 killar runt oss och dansade! Karro fick rädda mig hela tiden från killar som skulle trycka sig mot och flåsa en i nacken.. Och de kunde ju inte ta ett nej. Jag försökte tillslut putta bort en kille. Då blev han sur och puttade till mig. Vafan, tycke jag. Då blev jag lite less.
Så vid kl 1 gick jag och Karro iväg till caféet och käkade räksmörgås! Gott.
Kom i säng strax innan 2. Det är rätt tidigt för att vara kryssning. Men jag var verkligen helt slut! Hade ju ändå dansat melan 21-01. Det är ju några timmar!

Ja, men det var i korthet vad som hände! Finns en massa fler saker att berätta. Men det som händer på Cinderella stannar också på Cinderella. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0