Sidsjön.

Varit ute och gått 1 ½ timme idag! Duktigt värre. Dock så känner jag mig nästan sjuk nu..
Ska strax bädda ner mig på soffan under täcket!
Precis beställt ett nytt comviq-nummer. Så nu är det bara en ny mobil som fattas.
I ett annat liv kanske när man lyckas bli rik.

Nej soffan var det! Sjukt seg för tillfället.

Haha. Juste måste berätta en rolig sak först! Jag är inte van vid snö. När man kommer från södra sverige så känns snö rätt främande. I alla fall i dessa mängder som det är här.
Så när jag gick runt sjön så var det som en gång som var upptrampad. Den var rätt smal. Så jag tänkte att jag skulle ta ett steg åt sidan så folk kunde gå förbi mig medan jag fotade. Men det var inte mark under den snön. Nej det var ett dike! Så jag for rakt ner i snön! Halva jag försvann. Hade bara tur att det inte var ännu djupare. Då hade jag ju inte kommit upp. Hade varit lite pinsamt om någon var tvungen att hjälpa mig. Haha!
Men så går det när man placerar en sörmlänning i norrland. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0