Snabb uppdatering!

Ska strax gå och lägga mig. Så jag tänkte bara uppdatera lite snabbt.

Idag har jag varit hos Karro. Vi plockade och fixade lite i hennes lägenhet. Måste säga att hon har det väldigt fint faktiskt! Fräsch och modern lägenhet.
Hon bjöd på middag. Gott som vanligt! Sen så åt vi cheeseballs och tittade på tv samt pratade om lite allt möjligt.
Båda är riktigt pepp inför lördagen.
Jag har dock stora klädproblem! Haha. Känns så töntligt att ens skriva det. Men så är det!
Får rota runt lite imorgon och hitta något fint som jag kan ha på mig.
Imorgon ska jag också till Återkommande mode en sväng. Jag hade fått ett meddelande på facebook från Yvonne om att de saknar mig på jobbet och att hon tyckte att jag skulle komma in nått i veckan.
Så klart jag vill det!
Ska även förbi tågstation och prata med dem på SJ. Se om vi kan lösa lördagens Sthlms resa på bästa sätt.
Förhoppningsvis kommer jag också ha ett paket med mitt namn på att hämta ut imorgon. Kul!

Sitter och drömmer mig iväg från Sundsvall nu.
Har hittat en perfekt utbildning i Västerås som jag skulle kunna läsa i fall jag inte får jobb. Det är en floristutbildning som också innefattar; heminredning, textning, färg- och formlära. Den skulle passa mig som handen i handsken.
Ska i alla fall ta och söka den. Sen får jag ju se om jag kommer läsa den eller inte. Skulle vara otroligt roligt i alla fall.

Snart måste jag börja lägga ut lite annonser på blocket. Ska åtminstone sälja min soffa och min tv. Eller tv:n kanske jag nästan skänker. Är nog inte värd så mycket.
Men om det är någon som vet att den kommer behöva en snygg bäddsoffa inom en snar framtid kan ju höra av sig!

Nu händer detta på riktigt! I maj försvinner jag från Sundsvall.

Men nu är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0