Vill inte vänta mer.

God eftermiddag!

Inget brev från akassan idag heller.. Börjar bli lite less på att det ska ta sån tid. Så imorgon tänker jag ringa dit och fråga vad de håller på med.. Jag är ju beroende av att få mitt beslut. Måste ju ha en plan B utifall jag inte får några pengar därifrån.
Men det ska nog lösa sig förhoppningsvis.

Har ont som tusan i magen.. Mensvärk såklart. Så idag skulle jag bara vilja ligga på sängen med datorn i knät. Men jag måste, måste ta tag i städningen, har sagt det såå många gånger nu. Så snart måste det ju bli sant.

Imorgon kommer nog Annika förbi på lite middag. Jag tänker göra grekisk sallad. Det är gott!
Sen på torsdag far jag iväg. Får se hur många dagar jag blir borta. Beror helt på hur länge jag känner att jag behöver vara iväg. Skulle vara skönt att vara borta en vecka faktiskt!
Sen är det nästan ny månad! Då kommer mina systrar hit. Den 11:e mars! Ska bli kul. Hoppas på att få låna Mickes bil också. Underlättar lite.
I slutet på mars åker jag till min familj för att dels fira påsk. Men jag tänkte hjälpa dem med storstädning av hobbyrummet också! Så att mina saker ska få plats där över sommaren.
Har faktiskt rätt mycket inplanerat hela vägen fram till augusti!! Oj, oj.
Sommaren kommer bli riktigt underbar!
Hoppas på att hösten blir ännu bättre. Men den kan ju inte bli annat än bäst!
Ser faktiskt fram emot att lämna Sundsvall. Eller ser ju mer fram emot att få komma till ett nytt ställe.

Men innan jag flyttar så blir det STOR avskedsfest! Håller på och letar runt lite efter någon bra lokal jag kan hyra. För än så länge har jag ca 40 personer jag ska bjuda! Och då går det ju inte att vara i min lilla lägenhet.
Det ska bli kul. Att samla alla mina vänner på ett och samma ställe!
Så håll era kalendrar öppna i slutet på april-början på maj. För där någongång kommer jag ha festen!

Nej nu blir det lite städning!

(Bild jag knäppte igår, ser ni vad jag kastade ner i vattet? Haha. Kallar bilden för: car crash.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0