En hel dag framför mig!

Igår blev det en mycket trevlig kväll med Maaret! Blev ett efterlängtat besök på donken först. Haha!
Sen tv-tittande och en massa prat och skratt hela kvällen. Älskade Maaret, vad skulle jag göra utan din sjuka humor? Underbart!
Jag begav mig hemåt strax efter 12 på natten i tron om att det inte gick någon buss. Men ack så fel jag hade. När jag kom upp på vägen for bussen precis förbi mig! Men det gjorde inte så mycket egentligen. Fick mig en uppfriskande promenad. Visserligen ska man väl inte gå själv på en lördagsnatt. Men jag tänkte som så, även fast det är dumt, vilken våldtäktsman skulle vilja dra ner brallorna i 20 minus?! 
Ja jag är lite knäpp. Men ja, jag träffade i alla fall inte en enda människa på hela vägen.  

Imorse så vaknade jag kl. 9. Kände att jag hade kunnat somna om. Men då hade jag säkert sovit halva dagen. Så jag slog på tv:n en stund och insåg att ett av mina favoritprogram som jag alltid tittade på under det goa 90-talet har börjat gå i repris igen. Nämligen Melrose place. Så jag kunde ju inte annat än väcka gamla minnen till liv!

Nu tänkte jag faktiskt ta mig för att städa undan lite. Sen blir det affärn, och efter det tänkte jag göra piroger! Det var riktigt längesen.

Imorgon är det redan första februari! Så om 13 dagar bär det av ner till Sthlm för lite kryssning! Ska bli så kul att komma iväg och träffa massa nya människor!
Imorgon fyller även min lillasyster hela 18 år! Vart tog åren vägen? Haha.

(Bild från kryssning förra året. Paulina, Linda, jag och Angelica.)


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

hihi, om tolv timmar fyller jag åååår! :D

2010-01-31 @ 12:11:04
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0