Ibland känns det bara som en dålig film..

Allt som kunde gå snett igår gick snett!
Började med en jättekul fest!
Karro och Micke kom först. Vi satt och småpratade lite. Sen kom Jana och ett rätt stort gäng människor.
Vi satt och umgicks, rökte vattenpipa och hade det trevligt.
Sen kom det lite mer folk. Samt att Annika kom också.
Någonstans runt 1 på natten så spårade allt..
Jag tänker inte berätta vad som hände, för det är elakt mot de inblandade. Även fast det var de som var idioter och inte jag. För en gångs skull! Någon annan var boven i dramat. Inte jag. Känns ju bra på något sätt.
Önskar dock att inget hade hänt. Så hade många tårar kunnat unvikts.
Vid halv 5 så gick de flesta människorna hem. Men fick några gäster i min säng.
Själv så gick jag på en promenad och pratade med min bejb i telefon.
Tror inte jag kom i säng förrän vid 7. Sen vaknade jag igen vid halv 9.

Idag känner jag mig allmänt seg. Har precis varit på coop och köpt cola och lite godis. Tänkte bädda ner mig i soffan och titta på tv resten av kvällen. Känns som att det inte finns så mycket annat jag orkar göra.

Har i alla fall pratat med de inblandade i dramat igår.. Så nu känns det helt okej. Jag är inte arg eller ledsen längre. Bara lite besviken. Men det kommer jag över.
Jag hoppas bara att jag slipper vara med om något liknande igen!
Det värsta som finns är när människor inte visar respekt.
Men som sagt, det känns helt okej nu!
Det finns för mycket positivt i mitt liv för att jag ska gå runt och må dåligt över sånt som jag själv inte kan rå över.

På torsdag kommer älskling hit. Längtar så otroligt mycket!
Okomplicerat.

Nej, tv:n var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0