Längtar efter sommar!

Idag är det en riktigt seg dag.
Vaknade imorse med tungt huvud och en hals som inte kändes allt för bra.
Bestämde mig för att strunta i tvättiden mellan 11-14 och ligga kvar i sängen och vila i stället.
Men sen blev jag rastlös, så då började jag sortera i mina garderober. Blev en väldigt stor hög med kläder som jag ska skänka iväg!
Det har tagit i princip hela dagen, och nu är jag helt slutkörd!
Stod i köket och stekte pannkakor förut också, det tog sista musten ur mig.
Har även bokat tågbiljetter till mig och Karro idag. För den 13:e februari åker vi ner till Sthlm och åker på kryssning med mamma, mina systrar, min faster. Samt en av mammas vänner och hennes döttrar. Kommer nog bli riktigt kul! Ska bli kul att åka iväg och göra nått speciellt med Karro.
Sen efter februari får tiden gärna gå snabbt. För jag vill ha sommar!
Längtar efter sommaräventyr!
Peace and love 2010, Göteborg, Stockholm, Lycksele och hem till min familj! Allt det ser jag fram emot.
Och den här sommaren kan inte bli annat än bra, eftersom jag har en sån underbar människa att dela sommaren med.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med ett täcke och titta på Biggest loser.


(Sommar med mina systrar! <3)


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

maha, jag vill med ha sommar! :D:D:D sitta och dricka smultronsvin på sommarkvällar!

2010-01-13 @ 21:16:24
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0