Många år sen.

Jag sitter och läser lite gamla dagboksinlägg på sockerdricka.nu.
Jag var väldigt aktiv där och uppdaterade nästan varje dag när jag gick sista året på gymnasiet. Så det finns väldigt mycket roligt att läsa. Ibland undrar jag om det verkligen var jag som skrev vissa saker.
Men då får jag påminna mig själv om att det faktiskt är 4 år sen. Och man hinner förändras ganska mycket på så många år.
Tänkte jag skulle lägga ut lite exempel på vad jag har skrivit.

"Jag "råkade" fästa blicken på Pers "nedre del" like 100 ggr.
Det var lite pinsamt.
Sen ställde han sig typ 10 cm från min bänk.
Så då fick jag verkligen koncentrera mig på att kolla på tavlan hela tiden.
Asså han har ju värsta "mega" bulan mellan benen ffs!
Ojoj.
Monika blev lite nyfiken så hon kollade också!
Haha!"

"Hjälp. Upptäckte precis att HAN sitter här inne.
Två datorer från mig, åt vänster.
Ska gå härifrån utan att ens titta åt hans håll.
Jag får rysningar. Han är fan söt!"

"På tisdagen kom en av handledarna, Willy, fram till mig och sa: Jag har en bra nyhet!
Jag ba: Jaha? =)
Han ba: Ja du slipper inte isbjörnen. Du ska vara med och stycka den idag!
DÅ höll jag verkligen på att spy, bara tanken på det fick mig att må illa!
Så när klockan var ungefär 10 så gick jag till lejonhuset där stackars Mischa satt upphängd i taket.
Hon var flådd, det var riktigt äckligt."

Ja några exempel. Lägger säkert upp några fler framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0