Nyfikenhet.

Vad nyfikna folk är ang. mitt hemliga projekt. Skulle såklart vara kul att berätta för alla vad det är jag har för planer. Men jag vill inte få en massa press från folk samt tusen idéer till. Visst är det alltid bra med råd och tips.
Men jag vill först lyckas med del ett själv. Sen är folk mer än välkomna med idéer och tankar. Det är bara kul!
Jag har dock en liten rädsla om att misslyckas. Jag tror i mitt huvud att detta kan bli bra, och statistiken talar för det också. Det största hindret är jag själv. Om jag inte lägger ner hela min själ i detta så kommer det aldrig att fungera.
Livet jag lever just nu; vara vaken till kl 5-6 på morgonen, kliva upp runt kl 15. Inte äta något förrän "middag" vid 12 på natten. Missa dagens alla ljusa timmar. 
Det livet fungerar verkligen inte! 
Från och med nästa vecka ska jag börja "jobba". Mitt projekt kommer faktiskt att ta en massa tid. Så det är lika bra att lägga upp det som en arbetsdag. Så jag kommer upp i tid och har något som motiverar mig!
Ska försöka börja umgås med lite mer vänner igen också.
Var så underbart igår att äntligen träffa Maaret igen! Var säkert två månader sen vi sågs senast bara hon och jag.
Så nu hoppas jag att det ska bli lite oftare!
Vi pratade om att fixa till en "tjejkväll" igen. Hade ju en hos mig i november någon gång, eller om det var tidigare.. Men det var verkligen jätteroligt! Nu när man är lite äldre så uppskattar man nyktra tillställningar. Bara att sitta med sina vänner och snacka skit och äta god mat. Underbart!
Får se när vi lyckas planera in det. 
Jag har ganska mycket planerat de kommande helgerna. Vilket är väldigt kul! 
Ikväll så kommer Ehlina hit och stannar till på söndag. Kommer bli mysigt! 
Sen är det en helg mellan, och efetr det åker jag upp till henne första helgen i februari. 
Efter det är det kryssning andra helgen i februari.
Men det känns kul att ha helger att längta till. Då kanske jag äntligen kan känna att jag blir glad när det är fredag. Just nu så känns det som att alla dagarna bara glider ihop och jag har aldrig någon koll på vilken veckodag det är.
Klockan är snart 5 på eftermiddagen och jag sitter fortfarande här inlindad i täcke.
Nej nu får jag ta tag i mig själv innan Ehlina kommer hit!
Får se om jag bloggar något i helgen. Annars blir det på måndag igen!

(Puss!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0