Tänker på dig..

Så var helgen över då. Det gör ont i min kropp. Psykisk smärta, smärta orsakad av saknad.
Har haft en otroligt mysig och underbar helg!
Pengar har varit det enda jag kunnat tänka på de senaste veckorna. Gått runt och oroat mig för hur det ska gå ihop. Skrapat fram pantburkar och en-kronor för att kunna få ihop till att köpa lite mat. Mått dåligt över att jag inte kunnat ladda på mobilen (som faktiskt är viktig så jag kan få tag i omvärlden).
Men i helgen har jag inte behövt tänka på något alls! Min underbara flickvän har tagit hand om mig! Bjudit på tacos, godis och chips. Laddat på min mobil så jag har gratis-sms igen. Och vi har sett på Avatar, som jag längtat efter att få se.
Tro inte att jag bara bryr mig om en massa materiella ting, nej det är bara känslan av att för några dagar få slippa oroa sig över pengar.
Och det jag värdesätter högst denna helg är all kärlek jag fått! Att få höra de tre magiska orden är som att lägga en varm hand direkt på mitt hjärta.
Nästa gång är det jag som ska åka upp till henne. Längtar redan otoligt mycket!

Imorgon börjar en ny vecka. Då ska jag ta hand om mig själv!
Min otroligt snälla mormor har skickat lite pengar till mig. Så jag tänkte åka till Willys och köpa lite billig hårfärg. Det tycker jag att jag kan få unna mig. Har inte färgat håret sen i oktober-november någon gång.
Ska också börja köra igång med mitt projekt ordentligt! Så jag ska sköta sömnen så jag får något gjort!
Imorgon ska jag även ringa några viktiga samtal! Och på tisdag ska jag iväg på ett möte.
Nu ska livet rulla igång lite. Inte sena nätter och sova hela dagarna.

Jag och dagsljuset ska bli vänner igen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är så hemskt att sakna någon man tycker så mycket! Så glad för din skull att du funnit kärleken, du är verkligen värd det :)

Hoppas det går bra med ditt projekt oxå, man är ju som lite nyfiken! :)



SV: Jo, just nu känns det som att jag hatar mig själv då jag låtit så himla mycket hända, det kommer bli mycket tårar från i alla fall mitt håll idag.

Mitt hjärta säger mig att om inte vissa saker hade varit på ett visst sätt, att inte vissa saker hänt, då hade det aldrig behövt vara såhär. Jag hade kanske inte behövt göra det här valet, för jag vill aldrig såra någon men ibland måste man det får bådas bästa. Den här gången önskar jag bara att det var jag som var den olyckligt vetande om vad som komma skall, det hade varit så himla mycket enklare då, livet i allmänhet.

Jag kanske till och med raserar en annan persons värld idag, och det känns så jävla jobbigt, så otroligt svårt. Och det skär i hela mig för jag kommer att avsluta något som jag vet kunde vara så otroligt vackert. Men saker och ting som den andra personen gjort har gjort att jag innerst inne har insett att det aldrig kommer att fungera, jag är inte rätt för henne och hon är inte rätt för mig. För hur det än är så kommer vi bara vara olyckliga om jag ska låtsas ha känslor, och det bästa är att helt enkelt stoppa det nu innan det kan bli värre.

Men jag har verkligen kännt efter med hjärtat den här gången, och jag har funderat, vridit och kollat från alla möjliga och omöjliga synvinklar. Det finns bara en lösning, en sak som gör att hon och jag någon gång kan bli lyckliga.



Jag tror du vet nu vad jag menar med mitt inlägg i och med det här svaret, och jag kommer därför inte att åka till Australien. Jag kommer att bli kvar i Sverige.

Så vi kommer att kunna ses, och jag kommer mest troligt att kunna vara partner in crime med dig på Pride i år :)

Och du har rätt, pengar är oftast boven i dramat. Man vill så gärna umgås men man blir stoppad på grund av ekonomin. Jag har tänkt på dig lite då och då, och har dåligt samvete för att jag inte hört av mig eller något. Funderar på att försöka fixa till bilen ordentligt så man kan ta en roadtrip ner till Sundsvall eller något. Som det ser ut nu så kommer jag att få ganska mycket tid till övers.



Nu känns det som att det här blev väldigt öppet i en kommentarsruta, men må så vara. Jag är bara glad över att jag äntligen vet vad jag vill nu!

Och jag vill bara säga:

Tack för din fina kommentar, det betyder jätte mycket för mig!<3

2010-01-26 @ 02:30:26
URL: http://iamtazzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0