Upp och ner.

Den senaste veckan har varit både upp och ner.
Har haft sån otrolig saknad efter Sundsvall! Saknar underbara Dan, kloka Micke, vackra Maaret, pratglada Karro och alla de andra!
Det blir så himla konstigt att bo hemma hos familjen igen när jag varit van att bo själv i över 3 år. Så det ska faktiskt bli otroligt skönt att flytta till min egen lägenhet snart igen!
Tror faktiskt att jag kommer befinna mig där större delen av juli. Hade tänkt bo hos min familj till augusti. Men blir nog faktiskt Västerås tidigare. Inget ont mot min familj. Men ibland blir det bara för mycket.
Har lite funderingar på en tripp till Sundsvall i mitten på juli också. Får se hur det blir med det. Men skulle vara så skönt att få umgås med vännerna igen! Hoppas innerligt att jag kommer träffa lika underbara människor i Västerås. För mina vänner i Sundsvall är verkligen de bästa!!

Snart ska jag i alla fall få ett litet break från Vingåker och familjen. För på tisdag drar jag ner till Gbg! Sen lite andra destinationer. Kommer bli kanon!

Nu ska jag dra mig utåt och se om solen tittat fram igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0