Back on track!

Måste ju först och främst säga att gårdagens festande inte alls blev som jag hade tänkt mig! Men tänker inte skriva så mycket mer om det. De som verkligen vill veta får väl fråga.. Och den mest nyfikna av er som jag vet skulle fråga har redan fått veta. Haha!

Idag så har jag mest bara latat mig hela dagen! Klev inte upp förrän efter kl 12 någon gång. Har tittat på tv, pratat i telefon samt budat hem en liten leksak på tradera! Ni får se den när jag har fått hem den! Så fin så!
Och detta gör dumjäveln som endast har 500 kr kvar att leva för denna månad! Men vad tusan! Måste få unna mig saker också! Systrarna kommer ändå upp på onsdag och då ska vi handla en massa mat! Så jag överlever helt klart.

Framöver då?
På tisdag kommer Ehlina hit! Kan vara välbehövligt för oss båda. Få prata lite face to face.
Sen på onsdag kommer mina systrar! Så på fredag blir det fest för hela slanten (de 500 jag har kvar! Nejdå..) Och sen på lördag så är det inflyttningsfest hos Karolina!
Inte förrän på måndag åker Linda och Sofie hem! Så vi får riktigt många dagar tillsammans! Blir antagligen sista gången  som Linda och Sofie åker upp till Sundsvall. För som sagt, snart flytt! Nu är det bara runt 60 dagar kvar! Oj,oj.

Nu blir det nog sängen snart!
Så jag orkar städa hela dagen imorgon.

(Den här bilden var inte meningen att bli någon snygg bild. Tyckte bara att den blev lite speciell!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0