Ended up flat on the ground.

Fy, fy, fy och åter fy!
Ligger och hostar, harklar och har mig. Inte kul. Varje gång jag  hostar gör det så himla ont i halsen!
Vaknade till vid 9 av ett sms. Och sen dess har jag inte riktigt somnat om. Och det plingade till i mobilen
säkert 10 gånger efter det också. Så  jag kunde inte direkt somna om heller.
Och att jag var halvvaken gjorde att jag blev lite förvirrad över dröm och verklighet. Fick för mig att jag fyllde år och att det var därför min mobil plingade till hela tiden.
Man kan väl bli lite förvirrad när man har feber också? 
Jag vill inte vara sjuk längre! Har varit det sen i lördags. Men idag är det nog värst..
Den här veckan som ändå skulle bli rätt kul.. Skulle ev. på bio med Maaret, skulle klippa Annika, skulle kanske ha tjejmiddag på fredag och sen skulle jag ut och fira Jessicas födelsedag på lördag.
Kommer jag bli tvungen att ställa in alla mina planer? Tråkigt!

Dagens ljus i mörkret är i alla fall att Salem Al Fakirs bidrag i melodifestivalen nu finns ute på spotify!
Så sjukt bra låt! Kommer gå på repeat hela dagen!

Nej nu blir det te i mängder. Måste ha vetat att jag skulle bli sjuk för jag köpte en massa te förra veckan!
Så blir det nog sängen hela dagen idag med. Kommer få liggsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0