Ett, två, TRE!

Riktigt produktiv dag idag. Eller? Nej inte riktigt. Mår fortfarande skit! Förkyld som in i helvete. Just nu är det mest febern som spökar så jag inte orkar ett enda dugg.
Men ska försöka duscha nu innan Greys anatomy  börjar. Annars finns ju risken att jag avlider i mina egna ångor. Riktigt så illa kanske det inte är. Men nästan!
Är så galet sugen på en Ben and Jerry's också. Men har verkligen ingen ork att gå hela vägen till ICA. Det är jobbiga meter ska jag säga er. Så jag får börja gnaga lite på mig själv i stället.
På fredag måste jag vara så pass pigg att jag kan ta mig någonstans i alla fall. För då ska jag locka hit Anna Anka, nej Annika heter hon ju, varför vill jag alltid skriva Anna Anka? Haha.
Budade hem en frisörsax från tradera som jag tänkte testa på henne!
Har roat mig med att lägga ut några grejer på tradera själv. Får se om man får nå pengar för dem. Vore ju skönt med lite extra cash!

Duschen var det ja! Innan jag tappar orken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0