Gravid!

Nej jag är inte gravid, men jag drömde om en alldeles liten underbar dotter!
Det sista ordet jag läste innan jag gick och la mig igår var just ordet "gravid". Så självklart drömde jag att jag blev det. Tydligen med en mörk man också eftersom bebisen var mulatt.
Känslan i drömmen var så sjukt stark, att sitta och hålla min dotter i famnen. Helt sjukt.
Men sen kom det konstiga med drömmen. Jag var inte tillsammans med någon, det fanns ingen pappa till barnet i mitt liv. Nej jag var döds-kär i Maaret. (Haha, vart kan det komma ifrån må tro?)
Och Maaret födde samtidigt som mig och hon var tillsammans med Charles. Men vi hade lite på gång bakom hans rygg.
Så vi hade bestämt att vi skulle ta våra barn (Maaret fick en son förresten) och bara sticka från Sundsvall och starta ett nytt liv tillsammans.
Och jag kan inte glömma hur intensiv drömmen var. Och hur känslosam den var. Varje gång jag såg på min dotter blev jag alldeles varm i kroppen. Och varje gång jag kysste Maaret så stannade verkligen tiden.

Ja, ja men en dröm är en dröm!

Back to real life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0