Trevlig kväll!

Igår hade jag och Maaret planerat middag med ÅM-gänget. Dock så blev både Angelica och Maaret dåliga, så det blev bara jag, Emma och Linn. Men vi hade det riktigt trevligt ändå!
Först så åt vi tacos. Sen blev det en massa prat, skratt och för min del lite för mycket vin! Haha. Blev även en omgång av sanningsfrågor. Alltid lika roligt.
Vid klockan ett så åkte de hem. Och då däckade jag totalt. Poff sa det.

Idag känner jag en klump i magen. Börjar må riktigt dåligt över att jag ska flytta. Har så otroligt underbara vänner här. De ger mig sån styrka och får mig att må jättebra.
Men nu ser min familj och släkt fram emot att jag ska flytta.
Och klart jag också ser fram emot det till viss del. Finns många fördelar.
Det är bara otroligt jobbigt att lämna alla vänner. Jag kanske inte får lika bra vänner när jag har flyttat..
I och för sig finns alltid möjligheten att flytta upp igen. Bara för att jag försvinner betyder inte det att jag inte kan återvända!
Förhoppningsvis blir det bra.

Kommentarer
Postat av: Karro

Kommer sakna dig så sjukt mycket. Denna stad blir inte detsamma utan dig. Kommer kännas så tomt. Kommer sakna våra filmkvällar, middagar, de fester vi är på tillsammans.. Kommer sakna allt...

2010-03-21 @ 12:19:19
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/
Postat av: Angelica M

Du, det där kommer att bli bra. Du kommer säkert att stortrivas. Och inte försvinner vännerna bara för att du drar söderut :) Vi finns ju kvar!



Förhoppningsvis kommer jag kunna ta mig ner lite oftare än jag har kunnat komma till Sundsvall, man vill ju inte tappa kontakten!

2010-03-24 @ 05:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0