Woho update!

Tänkte att jag skulle uppdatera för en gångs skull.
Lovade ju att skriva om dagarna som mina systrar var hos mig. Men nu känns det som att det var så längesen så nu struntar jag i det! Haha.

Är hemma hos min familj för tillfället. Har planerat in ett datum för min flytt nu. Det blir den 16:e maj som jag flyttar. Känns skönt att ha ett datum så jag vet ungefär när jag ska börja att packa ner mina saker och så.
Håller på och söker lägenhet för fullt. Har hittat en del bra, men dock har de inte gett något resultat.
Så ska sätta in en egen annons på blocket till veckan. Så kanske det ger lite mer resultat.
Skulle vara skönt att få det klart innan sommaren så man slipper tänka på det sen.

Ni glömmer väl inte att det är earth hour ikväll? Förra året hade jag och Dalgatan-Sara det riktigt mysigt den timmen! En kväll jag inte glömmer i första taget!
Men ikväll ska jag sitta här med mamma, pappa och Linda  och tända lite ljus och äta något gott. En eller annan drink kanske slinker ner också..
Hur många helger i rad har jag druckit nu? Allt för många. Så nästa kör jag alkoholfritt! Yes.

Nej nu ska jag träna en stund!
Ska försöka uppdatera lite oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0