6 dagar.

Ja nu är det 6 dagar sen jag skrev något sist! Har verkligen haft fullt upp så har knappt suttit något vid datorn alls den senaste veckan.
I onsdags kom Ehllie-Bell hit! Jag hade fixat med en överraskningen som verkligen uppskattades. Det var kul. I torsdags blev det en runda på stan sen hem och åt massa tacos! Mums. Sen i fredags var det Valborg. Då var vi 8 stycken som satt hemma hos mig och förfestade lite. Runt 10 så drog vi iväg till Granlo för att besöka piratpicnicen. Som dock var riktigt tråkig eftersom det var så himla mycket unga, väldigt berusade människor där. Så strax innan 11 promenerade några av oss hemåt!
Lördagen blev bakis-dag med massa tv-tittande och tacos igen! Söndagen blev också riktigt lugn. 
Och nu är det ny vecka! Nästa vecka så flyttar jag. Tänk vad snabbt tiden går! Men faktiskt så känns det helt lugnt. Det känns inte så himla jobbigt. Det kommer att bli bra.
Juste! Igår var jag med om något hemskt. När jag stod och lagade mat så kände jag hur det började sticka i mina händer och jag såg väldigt suddigt, sen så började jag sluddra och hade svårt för att prata normalt. Efter en timme så bröt världens huvudvärk ut och jag var tvungen att lägga mig ner och vila ett tag!
Det var riktigt läskigt faktiskt.. Men jag tror att det var ett extremt migränanfall.

Så vad händer i veckan då?
Jo jag ska börja att packa och försöka att städa lite grann. Såna utrymmen som jag inte kommer smutsa ner. Som garderober, ugn osv. På fredag blir det promenad med Karro. Och på lördag ska jag försöka få till en grillkväll. Beror på hur vädret ser ut.



11 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0