Grillkväll!

Igår blev det en riktigt mysig och trevlig kväll! Karro kom hit vid kl 16. Då började vi med att packa ner en del saker i köket. Efter en stund gick vi ut och startade grillen! Åt marinerade quornfiléer, potatisgratäng och bea-sås! Dracks en del cider också! 
När det började bli lite för kallt ute så gick vi in och fortsatte att packa. Lyckades bli klara med hela köket! Skönt som tusan. 

Idag så är det ännu mer packning som gäller! Tänkte försöka mig på vardagsrummet, fast det tar emot och känns jobbigt. Men måste ju bli klar! 
Ikväll ska jag bjuda Dan på bio för han fyller 26 år idag! Och jag får äntligen se Terror på elm street! Hoppas den är lika bra som trailern visar! 

Imorgon blir det förmiddagsfika på stan! Sen en sväng förbi återkommande mode eftersom jag fortfarande inte hunnit det! Sen på eftermiddagen kommer min familj! Då kommer jag inte träffa mina sundsvallsbor förrän tidigast i augusti igen! 

(Kanske ser lite torftigt ut utan sallad. Men gott var det!)

 

(Karro!)



(Fick detta superfina halsband av Karro! Blev jätteglad!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0