Läkarbesök.

Idag klev jag upp 8 för att ta mig till Njurunda vårdcentral. När jag kom dit så var jag så sjukt nervös! Jag gillar verkligen inte miljön som det är på vårdcentraler och sjukhus.. Så jag såg väl ut som någon knarkare som inte fått sig nå rus på länge. Haha.
Sen blev det ju inte bättre när läkaren kom heller. En ung kille i 25-30 års åldern! Det var så hemskt när både han och jag blev generade när han skulle trycka över min bröstkorg. Haha.
Men annars så gick det bra! Han var jättetrevlig och tog mig på allvar. Så det kändes skönt. Han kollade blodtryck och syresättning i blodet. Sen kom en sköterska in och tog EKG på mig. Då var det bara till att ta av sig allt på överkroppen. Tur att läkaren gick ut då!
Men enligt alla prover så såg det normalt ut. Så han sa att det nog rör sig om att det är bröstmuskelväggen som krånglar. Så det är bara att äta smärtstillande och försöka arbeta bort smärtan. Skönt!

Nu har jag ganska nyligen kommit hem. Min mobil dog såklart igen.. Så kunde inte ringa Maaret.
Jag gick i stället till ICA och köpte en sallad och sen for jag hem.

Ska skriva klart några papper. Sen blir det att fortsätta att packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0