Lida mot sitt slut.

Ja jag tror att denna blogg börjar att gå mot ett slut nu. Blir nog att jag lägger ner bloggen när jag har flyttat. Vem vet, kanske tar upp det igen till hösten. Men just nu känns det som att jag inte orkar skriva.
Min syster har sagt att hon ska köpa en dagbok till mig som jag kan skriva i eftersom hon tycker att jag ibland skiver lite för personliga saker här. Haha. Men det är bara sån jag är, väldigt öppen. Men kanske inte är så bra om det påverkar andra människor.

Nu är det ca en vecka kvar tills jag flyttar! Men det känns bara bra. Allt kommer att lösa sig så småningom. Och jag har en massa idéer och projekt inför framtiden.

Nu är det underbart väder, så tror att jag ska ta mig en promenad. Antingen runt sidsjön eller ner på stan eftersom jag har några ärenden jag borde uträtta!

(Jag på valborg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0