Love is in the air.

Trots att vädret är riktigt hemskt så sitter jag här med en varm känsla i magen! Eller jag sitter inte, jag ligger i sängen, trots att klockan är över 6 på kvällen. Haha. Tog en liten vilostund.
Kände att jag förtjänade det efter att jag har kämpat på med packningen! Kan ju dock erkänna att det är en del kvar. Men det sparar jag till imorgon!

Jag har en längtan efter hösten! Eller ja, jag vill såklart ha sommar först! Längtar sjukt mycket efter värme och sol! Ska sola en massa i sommar! Men samtidigt så vill jag ha höst. Vill flytta till ny lägenhet och ny stad. Kliva upp lite extra tidigt ibland och göra en stor och god frukost.

Nej nu kanske jag borde fixa i ordning mig! Bio-mörkret nästa!

(Efter regn kommer solsken.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0