Rastlös!

Satan vad rastlös jag varit idag! Så jag tog tag i att rensa ur en kartong med en massa papper. Fanns en hel del gamla tågbiljetter, biobiljetter och vykort där i. Kändes skönt att rensa bort det gamla.
Snart börjar ju ett helt nytt liv. Ska bli så otroligt spännande! Början på en helt ny framtid.
Annars idag så har jag solat en del också. Känns verkligen som att jag är på semester eller nått. Fri tillgång till mat, en massa sol och träningsapparater! Men om ca 3 veckor så åker jag på riktig semester. Dock bara inom Sverige. Men det ska bli mysigt det också.
Lär ju inte direkt blogga så värst mycket under sommaren, men det är väl så det ska vara också! Vem orkar sitta inne vid datorn.
Om ekonomin tillåter i höst så hoppas jag på någon resa. Har tjatat om resor i säkert ett år nu! Men det har inte kommit något bra tillfälle. Vill åka till Malta igen. Och så vill jag åka till London eller Paris.
Hoppas att a-kassepengarna ramlar in snart så jag kan spara ihop lite pengar!

Nej nu ska jag köra 7 km på cross trainern! Hurtbulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0