Satan.

Gick och la mig runt 21:30 igår. Var helt slut i hela kroppen. Somnade som en stock. Känner mig otroligt trött nu för tiden. Och nu har jag haft konstant ont över bröstet sen igårkväll.
Klev upp kl 8 imorse och ringde för att få en tid hos läkare. Så imorgon ska jag dit på undersökning. Hoppas på ett svar vad detta kan vara. Jag är ju så pass ung så skulle väl inte tro att jag har nått hjärtfel. Men man blir ju orolig när det gör så himla ont i bland. I lördags trodde jag ju verkligen att jag skulle falla ihop av smärtan. Men jag är ju sån som allt för ofta biter ihop och struntar i att lyssna på min kropp. Men nu ska jag lyssna på den! För jag har ju haft ont till och från i flera månader nu..
Men det ska nog bli bra när jag varit och fått lite klarhet imorgon!

Annars så består resten av den här dagen att skriva en komplettering till a-kassan. Fick papper idag, 2 månader senare.. Dålig stil. Sen ska jag gå iväg med lite papper till socialkontoret. Ska även handla en sista gång i Sundsvall! Bara 4 dagar kvar tills min familj kommer hit.. Så om det är någon mer som vill hinna träffa mig innan fredag så får ni snabba på! 
Jag ska i alla fall till Återkommande mode och säga hejdå till dem där. Och så ska jag och Micke hinna träffas. Maaret måste jag också få hinna krama innan jag far! Och på onsdag eller torsdag, tror jag det var, ska Karro komma hit och hjälpa mig med att packa. Så funderar jag på om vi ska ta och grilla lite också kanske.. Om det är fint väder!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0