Sista partykvällen i Sundsvall!

Sagt och gjort. Sista partykvällen i Sundsvall är nu avklarad. Väldigt bra kväll blev det också!!
Vid halv 8 på kvällen drog jag till Alnö. Efter att jag nästan gått vilse så hittade jag tillslut hem till Rikard där han och Dan var.
Vi satt där en stund, och jag fick en avskedspresent av Rikard. Sen så drog vi vidare till Markus. Där var det lite folk. Galet folk. Men samtidigt rätt sköna människor!
När vi körde "Jag har aldrig" så kom ju min läggning upp. Haha. Och tjejerna blev sjukt nyfikna på att höra en massa saker.
Vid 11 så tog vi bussen ner på stan. Fast bara jag, Rikard och Dan.
Gick till Irish och satt där en stund. Kom ett gäng sköna tai-boxare och satte sig vid oss.
Efter ett tag försvann Dan. Då bestämde sig jag och Rikard för att vi skulle gå och äta nått lätt. Men lätt och lätt vet jag inte om det blev! Rikard bjöd mig på en subway macka!
Sen kom tillslut Dan tillbaka så då drog han och jag på all star medan Rikard gick tillbaka till Irish.
Bra dra på dansgolvet! Så dansade ett tag. Tills min kropp sa ifrån.. Har haft problem med mitt hjärta ett tag nu. Så när jag dansade började det göra jätteont och jag kände hur det blev svårt att andas så jag var tvungen att gå ut och ta lite luft. Det ville inte riktigt ge sig så jag och Dan gick till mcdonalds och åt lite i stället! Satan vad jag åt igår. Haha.
Sen innan jag skulle ta bussen hem kom en kille fram och ville rita på mig, han hade ritat på en massa andra människor. Så han fick väl rita på mig också. Så nu har jag skrivet stort på ena armen: Fri kärlek till alla.
Juste, träffade Matthias när jag skulle gå från All star också. Sa hejdå till honom.
Känns verkligen sjukt konstigt att säga hejdå till alla människor..

Ja, men det var min kväll det! Trevlig kväll som sagt! Skönt att det blev en bra sista kväll.


Kommentarer
Postat av: Rikard

Ja det vart ganska lyckad kväll! kram på frida lycka till!

2010-05-12 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0