sommaren är här!

Nu har jag varit i Vingåker i nästan en vecka. Jag tror inte riktigt att jag har förstått att jag faktiskt flyttat från Sundsvall för alltid.. När jag tänker efter så känns det så himla konstigt.. Men jag tror att det nya livet kommer att bli bra.

I söndags var jag och tittade på en lägenhet. Som var hur underbar som helst! Har aldrig sett en lägenhet som såg ut som den. Helt fantastiskt. Tyvärr så var det ju fler som var intresserade av den. Men inte konstigt med tanke på hur den såg ut och i vilket bra område den låg i.
Men fick ett samtal 2 dagar senare om att jag fick den om jag ville!! Blev verkligen överlycklig! Så snart blir man sambo.

Annars i veckan har jag hunnit vara i Norrköping. Blev lite shopping! Gladiatorsandaler, jeansleggings och en oversize skjorta.
Igår var jag och mamma i stan. Jag var på arbetsförmedlingen. Fick bra besked därifrån som tur var. Sen hälsade vi på morfar.
Sen så har veckan mest bestått av att träna sjukt mycket och att sola!
-2,6 kg än så länge! Och mer ska det bli!

Imorgon blir det grillning för hela slanten!
Och jag längtar så sjukt mycket till den 15:e! Få träffa en mycket speciell person igen! Love is in the air! Hihi.

Men nu blir det promenad med systeryster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0