When I look at you.

Har fått dille på Miley Cyrus låt When I look at you. Kan inte sluta lyssna på den!

Idag så blev det fika på stan mit mein Karolina. Trevligt! Sen gick vi på stan en stund. Efter det så gick jag iväg till Återkommande mode. Tråkigt nog så var inte Emma eller Linn där.. Men pratade en stund med Yvonne i alla fall. Och hon önskade mig lycka till.
Känns inte som att jag är riktigt klar i Sundsvall.. Har inte hunnit säga hejdå till alla som jag vill.. Men allt kan ju inte vara upp till mig. Visa personer har jag faktiskt sagt till att vi måste hinna ses, jag har även gett förslag på dagar. Men när det sen bara rinner ut i sanden så får det väl vara så då.. Jag kan inte tvinga mig på folk.

Om ungefär 10 minuter så är min familj här! Då ska vi åka iväg och äta middag på någon resaurant. Vilken lyxdag detta blir!

Har bokat in tid för att åka och titta på en lägenhet på söndag också! Hade en jag skulle titta på, men som jag ska strunta i eftersom jag fick veta en massa negativa saker om området.. Och så verkade inte de som ska hyra ut så himla seriösa. Så nu blir det en annan lägenhet. Dock är den bara på 45 kvm till skillnad mot den andra som var på 77 kvm. Men man kan inte få allt! Denna är det i alla fall första hands kontrakt på. Och det vore perfekt!

Nej nu ska jag nog stänga här!
Kanske kommer hem med ett nytt objektiv till kameran sen också! Tänkte skämma bort mig själv lite eftersom jag varit så duktig på sistone! Haha.

(Lyxade till det med att köpa en ny topp idag också! Jättefin med snygga detaljer på axlarna. I like! Köpte också ett par beiga chinos!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0