Åh så bra! Eller?

Haha. Ibland funderar jag faktiskt över varför dumma och komplicerade saker alltid ska drabba mig! Jag hittade ett brev i min postlåda idag. "Åh post, vad roligt" tänker jag alltid. Men idag var det inte så roligt. Jag öppnade brevet och fann ett brev som innehöll text och siffror. Siffrorna bestod av 12000 och texten bestod i korta drag av skuld, betala, annars kronofogden. Jag tappade hakan, på ett negativt sätt. Den slog i marken med en duns och skrapade asfalt. Aj.
Ja, men så kan det gå och nu är väl nästa idé att sälja använda trosor till äckliga gubbar för att få ihop de där pengarna. Eller inte. Men det får så lov att lösa sig helt enkelt.

Annars så har jag gått galet mycket idag.
Hann även med en mysig picknick på "dansbanan" i Djäkneberg!

Nu blir det snart ungspannkaka, sen tv-kväll!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0