Spending my time.

Oh, var några dagar sen sist.
Jag har befunnit mig i en kris. Men det är bättre. Mycket bättre. Tror att man behöver se, känna och dofta lite på botten för att inse att man vill ta sig upp därifrån fort som fan. Sagt och gjort. Jag befinner mig inte nere i något oändligt mörker längre. Jag kanske inte riktigt nått ytan än eller känner frisk luft susa genom mina lungor. Men jag kan definitivt andas obehindat nu.
Igår hade jag en otroligt mysig dag. Fika på IKEA. Varför fikar man inte där oftare? 41 kr för fika till två personer! Kan tilläggas att jag kan GÅ till IKEA också. Tar väl en sisådär 35 minuter. Hah! Det ni.
Sen gjorde jag något jag aldrig gjort förut.. Jag var på en innebandy match. Anna spelade och har tjatat rätt länge om att jag skulle gå! Så äntligen blev det av.
Idag har jag hittat kläder till min utklädnad på fredag! Jag är ju lite udda och har min halloweenfest nu på fredag i stället för i helgen som var! Men det går inte för mig att vara som alla andra. Neeej..
Kan i alla fall berätta att min utklädnad dels består av ett par rosa shorts och en t-shirt med en halvnaken tjej på. Hm. Vad ska jag vara måntro? It's for me to know and for you to figure out!

Nu ska jag väcka den björn som sover på min soffa och muta henne med den godaste glassen som finns, bestående av chokladglass, chokladsås och hasselnötter! Weeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0