Tillbaka till verkligheten.

Har haft en sväng av höstlov. Egentligen inte. Men jag rycktes liksom med! Tycker att man kan tillåta sig att ha lite ledigt ibland.
Har verkligen levt den senaste veckan! I onsdags så blev det restaurantbesök. Och fy tusan vad gott det var! Restaurangen var jättefin och mysig, underbar personal och mat. Så ++++++ till den! Grekiskt var det förresten. Mums.
I fredags blev det fest! Mycket trevligt folk som kom! Chokko, Sarah, August, Panda, Anna, Naemi, Angelica och Andreas! Och så var såklart Emma här också.
Vi hade det riktigt kul! Skratt, musik, lite dans och massa prat! Försökte oss på att spela förfestspelet också. Men det är alldeles för farligt! Haha!
Igår så blev det storstädning av hela lägenheten! Det behövdes verkligen! Var en massa spilld alkohol över hela golvet! Helt kladdigt och äckligt! Senare på kvällen så åt jag och Emma finmiddag! Fläskfilé, klyftpotatis, vitlökssås, sallad och vitlöksbröd! Gaaalet gott. 
Idag så blev det att kliva upp 8.. Sa hejdå till Emma vid tåget. Nu sitter jag och funderar på att ta tag i disken. Lite senare kommer det lite folk och ska kolla på lägenheten. För hela huset ska säljas. Jag hoppas verkligen inte att det ger oss som bor här några konsekvenser.. Vi vill ju fortsätta med vår ulltvättar-verksamhet! Haha. (Internskämt.)
Jag ska även iväg och träffa en tjej och hennes två hundar. Kanske får ännu ett hundjobb! Solning ska jag också hinna med! Var en vecka sen nu ju. Det går inte för sig. Haha.

I veckan så blir det bio med Chokko och se Saw 7. Sen på torsdag åker jag till Vingåker!

(Min utklädnad i fredags. Whitetrash snubbe.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0