Tystnaden..

Vad konstigt det känns att vara helt ensam hemma.. Känns som att det var väldigt längesen sist faktiskt! Och Dagmar kommer inte hem förrän i mitten på nästa vecka typ.. Så jag kan röjja bäst jag vill här!
Hon flyttar förresten snart.. Bara 2 månader kvar. Så jag ska väl snart börja min jakt efter en ny inneboende!

Förresten så var Ullared jätteroligt! Dock inte köerna. Fick köa en timme in och en ut. Kul. Men vi fick med oss en hel del grejer därifrån. Och det var en mysig roadtrip!
Sen så fyllde pappa år i söndags. Så då gick vi ut och åt på Joan's. Mycket gott! Efter det så åkte jag och Emma hem till Västerås. Eller ja, hem till mig.. Så har vi spenderat några dagar tillsammans, sen åkte hon hem idag!

Har nyss lyxat till det med hemmagjord potatisgratäng! Sista lyx-middagen på länge! Räknat och fått fram att jag kommer ha 200 kr att röra mig med i december.. Och då har jag inte köpt några julklappar. Hm.. Sms-lån nästa?

(Var sjukt fint ute igår, frost överallt!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0