Vadå trött!

Somnade inte förrän halv 4 natten som var.. Låg vaken och pratade med Annika. Hon är tillbaka i mitt liv. Hon har väl aldrig varit helt borta direkt. Men vi har våra upp- och nedperioder. Nu hoppas jag på att denna kommer gå upp bara. Skulle vara skönt att ha en normal relation igen! Är faktiskt lite sugen på att åka ner till Malmö.
Hon hjälpte mig i alla fall igår att diskutera igenom en del saker. Min lilla personliga psykolog! Haha.

I och med att jag somnade så pass sent, eller tidigt kan man ju också säga, så har jag varit rätt trött idag. Somnade en stund på eftermiddagen. Skulle läsa om globalisering. Det var intressant. Men orden bara blandade ihop sig och hux flux hade jag sovit nån timme!

Imorgon åker jag till Vingåker. Skulle kunna bli väldigt intressant om jag lägger den sidan till.. Man vet aldrig med mig!

(Söt-Nisse.)



(Söt-Frida?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0