Dagar flyger förbi..

Är jag verkligen så jävla upptagen med mitt eget liv att jag inte ser något av vad som händer med andra människor?

Insåg idag att en vän till mig legat på avgiftning för alkoholmissbruk. Att hon drack flera liter alkohol om dagen. Tillslut kom hon till ett stopp. Då det var bra. Hon skrev in sig själv på avgiftning och har nu varit alkoholfri i en månad.
Jag är otroligt dålig på att hålla kontakten med vänner som inte bor nära mig. Ibland är jag till och med dålig på att hålla kontakt med de som är nära. Jag har inte alltid varit så.
Men speciellt nu är jag sån. Jag orkar inte skicka sms till folk orkar inte logga in på msn.
Jag vet inte riktigt vad jag gör av mitt liv.. Vart tog hon vägen som älskade att umgås med människor och hela tiden hade något för sig?
Nu är det nästan som en börda när vänner vill umgås med mig..
Jag saknar den jag var i Sundsvall. Saknar mina vänner. Folk jag missunnar nu.

Måste få ett stopp på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0