Förändringar?

Förändringar sker hela tiden. Både på gott och ont.
På söndag flyttar Matilda och Mållan hit. Jag hoppas med varje cell i min kropp att det ska bli bra.

Jag saknar något, men vet inte riktigt vad det är..

Förresten är jag kär i denna lilla bebis! Finns ju ingen sötare!
Men nej, kan nog inte ta in fler boende här hemma. Det får räcka som det är.
Om det inte finns en Sphynx som gärna ville flytta hit.. Då skulle jag inte säga nej!



Ikväll blir det bio. Ska se Water for elephants. Hoppas att den är bra. Har bara sett trailern, och inte direkt läst om vad den handlar om. Känner att det ska bli intressant att se en film utan att riktigt veta vad den handlar om. Då har man inte så mycket förväntningar.

Annars då?
Imorgon blir det nog att umgås med Beatrix. Var ett tag sen sist.
På fredag ska jag simma med Emma. Förhoppningsvis blir det lite grillning med Jessica och Chokko på kvällen.
Lördag kommer spenderas hos LM för utflyttningsfest!
Så känns som att resten av veckan kommer bli riktigt bra.

Jag har en konstig känsla i kroppen bara.. Känns inte bra.
P!nk - Glitter in the air.

Blommorna börjar titta fram på riktigt nu. Till och med de som inte brukar blomma förrän till sommaren. Tror faktiskt att våren svek oss i år. Den kom och gick lika snabbt. Ska man sitta och vänta på att nästa vår ska komma? Eller är det lika bra att räkna bort våren och bara leva? Fast hur lever man utan att vara komplett?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0