Hej underbara dag!

Idag har jag haft det så sjukt bra!! Det var längesen jag hade en så glad dag.
Började med att Beatrix kom hit vid halv 12 på förmiddagen. Vi åt glass och stekte i solen.
Efter en stund så gick vi iväg och mötte upp Chokko. Gick tillbaka hem till mig och satt ute i solen och spelade skipbo.
Sen gick vi iväg till Skiljebo så jag kunde få nyckel och hälsa på Esmeralda som jag ska vara kattvakt åt i helgen.
Efter att vi varit där så gick vi vidare hem till Chokko. Där blev det saft och lite mer glass! Haha.
Tog bilen till Erikslund och handlade förfriskningar till imorgon samt ingredienser till min potatissallad jag ska göra till imorgon!
Blev ännu en promenad efter det. Beatrix åkte hem medan jag och Chokko gick hem till mig igen. Vi fortsatte sitta ute och chilla, spela lite och skratta. Vid 21 så kom Anna över. Satt och pratade roliga historier.
Tillslut blev det för kallt! Då åkte Chokko och Anna hem.

Imorgon kommer det bli underbart bra också! Då ska jag städa lite. Sen blir det grilla med Chokko och Beatrix. Och senare fest i Skiljebo eller Bjurhovda. Kommer bli underbart.

Denna helg är kanon! Nu är det bara lite lycklig kärlek som fattas. Då skulle livet vara helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0