Helvete!

Jag börjar tro att det inte är meningen att jag ska få må bra i den här världen! :(
Jag ringde precis till arbetsförmedlingen för att ta reda på vad de ville i torsdags när de ringde.
Då säger hon som jag prata med att jag blivit avskriven från AF. Va??!
Om jag är avskriven därifrån så betyder det att jag inte får mina 5750 kr som jag ska få på torsdag.
Nu föll hela min värld samman. Jag har inget alls att leva på. Och mitt sparkonto står på 5000 kr där det
för inte längesen fanns 12000. För jag fick en jävla skuld hos FK på 3402 kr. Plus hyra. Och att jag inte fått några pengar sen typ januari. Jag klarar inte detta! Hur svårt ska livet behöva vara egentligen?
Jag faller på riktigt ihop.

Om de ringer från Vero moda idag med dåliga nyheter så vet jag inte vad jag tar mig till. Kan inte bo kvar här utan en inkomst. Vill inte behöva flytta tillbaka till Vingåker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0