Shopping i Stockholm.

Igår åkte jag och bästa Beatrix till Sthlm för lite shopping! Fast jag spenderade som tur var inte allt för mycket pengar!
Vi hann gå hela drottninggatan och gamla stan. Åt på taco bar såklart! Sen åkte vi till Söder för att hälsa på hennes syster och hennes lilla 2 månaders bebis. Hon var sjukt söt. Och jag brukar inte tycka att barn är det.
Efter det satt vi på ett café och bara chilla efter en dag av att gå, gå och gå!
Det var rätt sjuk stämning på centralen. Folk överallt!! Människor stod i varje litet hörn. Fanns nästan ingen chans att ta sig fram någonstans. Tur vi skulle åka buss hem! 

Idag är det dags för ännu en jobbintervju. På Vero moda! Lyckas jag få det jobbet så är jag väldigt nära ett av mina mål. Jag ser mig själv jobba i en klädbutik. Nästa steg är att öppna ett eget café med hemmakänsla. 
Inget är omöjligt och jag kan om jag vill! 

Drömde jättekonstigt i natt.. Jag satt på en buss, där han som satt bredvid gav mig tiotusen kronor i en påse. Sen var jag på något ställe med semesterstugor. Där skedde något mord. 
Och T var med i drömmen. Det var något plågsamt över det hela. 
Usch. 

Nu ska jag förbereda mig inför intervjun och göra mig till mitt snyggaste jag! Kan inte vara allt för svårt. Haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0