Småseg..

Kul kväll igår!!
Kvällen började med att jag, Nettan och Emma satt ute i trädgården. Vi förberedde grillen och Emma fick agera mänsklig fläkt för att få fart på glöden.
Efter ett tag så kom Jennifer, Betty, Naemi och Andreas! Då blev det äntligen grillning och maaat.
Efter att vi käkat så kom också Suzze och Sophia. Då kände vi att det var för kallt för att sitta ute. Så flyttade in alltihop och försatte där. Rökte vattenpipa, skrattade och pratade.
Sen blev det dags för club kak! Det var kul som vanligt! Dans i 2 timmar konstant. Det gillar vi! Och jag drack min älskade rosa pantern. Som dock var galet stark och dyr! Vet inte hur många centiliter sprit han i baren hällde i. 
Träffade lite konstigt folk också. En brud som sa att hon sett mig förut. Och så frågade hon om jag var 90:a. Jag skrattade och sa; neej. Då sa hon; Okej, men då är du 91:a då? När jag sa att jag faktiskt är 87:a så började hon skratta och trodde att jag skojade!! 
Sen när jag och Betty stod och dansade så kom det fram en brud och började dansa med oss.. Hon var rätt på och konstig som fan! Visade sig efteråt att hon var 34 år. Det skrattade vi som tusan åt eftersom hon såg ut som typ 20. 
Som sagt, kul kväll! Men vad dumt det är att krogarna i Västerås bara har öppet till 2!! Skärpning! 
 

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

HAHAHHAHHAHAHHAHHAH, bäst! du är bara ett år äldre än mig i utseendet ;)

2011-04-17 @ 15:13:58
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0