Stabilt?

Det där med att ha stabila känslor, det vet jag nog inte vad det är. Vissa saker är som vanligt. Som viss besatthet. Men annars pendlar det upp och ned. Hit och dit. Höger vänster. In och ut. Aja, ni fattar.

Okej. Jag ska berätta något lite ytligt. Som att jag jobbat lör-mån. Det var roligt. Jag var på IKEA och byggstädade. Tvättade runt fönster i 9 timmar! Sen har jag legat under en rulltrappa och skurat.. Det var belastande för magen. Kändes som att jag gjort 200 situps. Skurat golv, dammsugat (heter det dammsugat eller dammsugit?) Trevligt folk är det på jobbet också. En hel drös av tailändskor som försöker få mig att äta deras mat. Jag är svenne och äter mackor på lunchen nämligen.. Men ja, jag trivs där och hoppas på att det kommer resultera i mer jobb. Chefen berättade att de andra sagt att jag jobbar väldigt bra. Vilket känns kul att höra.

I måndagskväll så åkte jag hem till Jennifer och såg film med henne och Betty. Vi såg på paranormal activity 1 och 2. Jag hade förberett mig på att jag skulle skrämmas halvt ihjäl. Men faktiskt så var det inte så läskigt. Alltså visst det var stunder där pulsen gick upp i 300. Men jag mådde inte psykiskt dåligt efter den, som vissa människor gjort.
Somnade inte förrän 4 på morgonen. För jag och Betty låg och pratade om allt mellan himmel och jord! Trevligt värre.

Igår var det mysdag. God mat. Film och mys! Såg en film som heter Chloe. Den rekommenderar jag starkt! Riktigt bra faktiskt!! 

Idag blir det eventuellt en tur till Örebro och träffa E. Får se hur jag känner. Det känns aningen konstigt faktiskt. Inte träffat henne sen hon flyttade härifrån och slutade vara min sambo..  

Imorgon ska jag och Betty ta oss en tur till Sthlm! Shoppa och bara ha det msyigt! Träffa hennes syster och systerdotter ska vi göra också. Kul! 

Igår så såg jag årets första tussilago. Jag blev helt galen! Tussilagon symboliserar något för mig. Fast jag vet inte om jag vill låta den stå där i diket och se vacker ut, plocka den och ta in den och vårda den ömt. Eller bara köra över den! Se den mosas och försvinna.
Saker och ting blev ju inte som de skulle bli! Att vara den enda som väntar det svider lite i hjärtat.
Det var våren som skulle vara starten på ett nytt liv. Det skulle innebära lycka, kärlek och liv.
Såhär var det inte menat.
Jag kan inte lita på att ödet väljer den rätta vägen. Ibland handlar det om att kämpa för det som man själv känner är rätt. Inte bara luta sig tillbaka och se allt göras åt en. För då blir det knappast så som man vill.
Men jag vet inte.. Just nu är jag nog inte så aktiv. För jag vet inte vad som bör eller inte bör göras. Skulle bara vilja ha ett tecken.. Ett litet ett. Som jag förstår..

Nu ska jag strax åka iväg och gå ut med Nisse. Få rensa tankarna lite!
Tar med mg P!nk - Glitter in the air.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0